Re: Jaka płyta AT dla procesorów serii K6

Autor: bucek (bucek_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 15:02:14 MET DST

najlepsze sadze ze bylaby plyta na chipsecie Intel TX,
jest juz obsluga UDMA33, pamieci DIMM SDRAM,
ja mialem PC-CHIPS nie pamietam dokladnie,
byla OK - wiadomo jak na taka cene (niska!)
poz tym wielki plus - bezzwrokowa, karta dzwiekowa
na plycie (co prawda nie najlepsza ale zawsze grala)
poza tym umozliwia podlaczenie AMD K6-2 (tzn. ma napiecia
2,2V)
pozdrawiam
bucek