Re: Możliwość skanowania negatywów.

Autor: Pawel (pawel1_at_nospam.hotmail.com)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 14:27:52 MET DST

Witam,

"Maciej Wyczawski" <mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl> wrote in message
> Użytkownik Darek <m.ryska_at_lot.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Oczywiście, różnica polega tylko na tym, że wybierasz w sterowniku negatyw
> lub pozytyw.
> Dalsza obróbka taka sama jak dla skanu "papierowego"

Mialem przez kilka dni Plusteka 12UT czy jakos tak. Niestety skanowanie
negatywow nie bardzo mi wychodzilo. Skan wychodzil bardzo zaniebieszczony,
ale w zasadzie wygladalo to jakby cale widmo bylo przesuniete w strone
niebieskiego. Nie pomagaly zadne korekcje RGB czy Gamma. Podobny problem
mial moj kolega na HP. Czy ktos spotkal sie z takim problemem i go rozwiazal
?

Pawel