Re: Drukarka laserowa (HP) nie wciąga papieru

Autor: Wojciech Gajda (wojtek_gajda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 14:09:06 MET DST

On Mon, 26 Jun 2000 12:09:55 +0200, "Marcin" <ms_at_ks.k.pl> wrote:

>Witam,
>po przetransportowaniu wiekowej już
>drukarki HP LaserJet II P nie chce ona wciągać papieru.
>Pojawia się bład nr 52, który w niemieckiej (tylko taką mam)
>instrukcji obsługi objasniony jest jako
>problemy w skanerze ("Funktionsstoerung im Scanner").
>Czy ktoś może mi objasnić, co w odniesieniu
>do drukarki laserowej oznacza słowo "Scanner" ?
>
>Z góry dziękuje za pomoc
>Marcin
>PS
>A może ktoś wie jak rozwiązać ten problem...?

Witam!
Posiadam drukarke Star LS-04 (sa to bardzo podobne drukarki,
elektronika + mechanika) i mam ten sam problem. Dotyczy on napedu
lustra (pewnie zauwazyles brak charakterystycznego dzwieku
rozpedzajacego sie silnika). W serwisie problem okreslono to jako dosc
popularny (maja kilka takich drukarek). Rozwiazaniem wg serwisu jest
wymiana podzespolow - ale tych brak (w przypadku HP dochodzi jeszcze
cena). O ile znajdziesz tani sposob na naprawe chetnie go poznam.

Wojtek