Odp: Użytkownicy w W98SE

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 13:16:31 MET DST

> Podczas prób z połączeniem skrętką laptopa z W95 i kompa
> z W98 przypadkowo zdefiniowałem użytkownika w panelu
> sterowania. Teraz za każdym razem przy uruchomieniu
> wywala mi okno logujące.
> Jak to draństwo wyłączyć ??? bo wywalenie wszystkich
> urzytkowników nic nie dało. Mam ustawione logowanie
> windows oraz wyłączoną sieciówkę, więc nie powinno tego być.

Skasuj pliki z rozszerzeniem *.pwl . Zrestartuj Winde w oknie logowania
wpisz cos tam i jako haslo klawisz enter. Po ponownym restarcie Windy nie
powinno sie pojawiac w/w okienko.

> PS. A może ktoś zna sposób na to, aby W95 widział W98
> po skrętce 1 do 1, bo w tej chwili jedynie komp z W98
> widzi laptopa z W95 i pod warunkiem, że najpierw
> odpalę kompa a potem laptopa.

Zainstaluj na W95 i W98 protokol sieciowy NetBeui - na pewno zobaczysz swoje
kompy ..
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl