Re: Abit BE6-II HDD killer ?

Autor: Marek Ambroziak (enter1_at_obywatel.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 09:43:44 MET DST

> Niech szlag trafi ten głupi kontroler HPT 366. U mnie w pracy na takiej
samej
> płycie dysk (Quantum Fireball CX1 10,2 GB) co prawda działa, ale strasznie
się
> ślimaczy (w Sandrze Disk Index powiniem być na poziomie 8000-8500, a jest
2712,
> czas dostępu około 155 ms.

Uzyj innego testu, Sandra nie radzi sobie dobrze z hpt i zafalszowuje
wyniki.
To nizej to rezultat testu HD Tach, oczywiscie hd podlaczony do hpt366,
plyta abit be6.

HD Tach version 2.52
Drive: IBM-DJNA-371350 J76O
Access time: 11.6ms
CPU utilization: 4.8%
251 zones to be tested (32768kb zones).
Burst speed: 54235kps
Average read speed: 16501

Moge Ci ten programik podeslac na priva, wazy 195 kB po spakowaniu zipem.
enter1_at_obywatel.pl