Re: Samsung czy Sony-który monitor 17calowy wybrać.

Autor: PiotrekŽ (viko_at_priv5.onet.pl.invalid)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 20:48:57 MET DST

The EaGle wrote:

Jako ze widze ciagle peany na czesc Samsunga to nie wytrzymalem i
wtrace swoje trzy grosze.

> Nie
>wiem czemu ale ludzie kojaza znane marki w sprzecie Hi-Fi oraz TV z
>monitorami albo sprzetem do PC. Zwykle jest tak ze te super marki sa
>zwyklym szajesm.

Bo firmy te maja wieksze lub mniejsze doswiadczenie w produkcji
(np: kineskopow ;-)). W/w firma z niczym sie nie kojarzy, urzadzenia
ktore zawieraja mechanike nie wychodza jej zbytnio. Ma osiagniecia w
produkcji plaskich kolorowych wyswietlaczy, ale elementy elektroniczne
tranzystory, uklady scalone, elementy bierne ma takie sobie.
To chyba ostatnio, ambicja calego koncernu stal sie dzial monitorow.
a elementy kupuje po nocach u Sanyo, Thomsona, Telefunkena, Siemensa i
Motoroli.

> Samsung podoba mi sie nie tylko ze wzgledu na to ze robi niezle
>monitorki ale takze za to ze stosuje wobec kienta uczciwa polityke.
>Cena niewygorowana a jakosc bardzo wysoka.

Jednym slowem dzialalnosc charytatywna.

> Mysle ze do niezlych
>marek moniorkow mozna zaliczyc takze CTX oraz Panasonic'a
>(wyjatek:-). Co do np LG to jakbys chcial odkurzacz to kup flatrona
>ponoc byla taka promocja Flatron+ odkurzacz. :-)))
>Nie bede tego komentował, ale marke moze warto, piekne obudowy i
>design a pod spodem kupa najtanszych czesci z Chin.

W dzisiejszych czasach, gdy swiatem rzadza ksiegowi to wiekszosc czesci
jest z Chin a jesli nie to z Tajwanu albo Filipin. Jeszcze tylko kilka
firm trzyma fason.
Jakbym mial kupic monitor to Hp, Dell, Mitsubishi. Ale ciezko kupic
nieuzywany albo ceny sklepowe w porownaniu do internetu sa takie
ze krew zalewa.
Z "cywilnych" monitorow jeszcze dodam Nokie.

pozdrawia

--
    Piotrek
    Xnews po polsku