Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 18:17:01 MET DST

Janusz Plantagenet <japisz_at_kki.net.pl> w artykule news:8j1hpm$o01$1_at_sunsite.icm.edu.pl pisze...
> Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> news:8ioocp$cap$1_at_flis.man.torun.pl pisze...

> Jest tu mala roznica: roweru, samochodu, wiertarki nie da sie skopiowac.
> :-)))) Gdyby ukrasc komus rower, on nie bedzie mial na czym jezdzic.

To wyobraź sobie, że kradniesz rowery i wiertarki producentowi,
bezpośrednio z transportu do hurtowni... Teraz lepiej?

> A jakis programik dla wlasnych potrzeb?

Co to za różnica czy potrzeba jest własna czy nie własna?
I co to znaczy własna?

> Ich ceny sa przesadnie wysokie jak na polskie kieszenie.

To kupuj polskie programy! A nie importowane!
Żadaj chociaż faktury rozbitej na nośnik i licencję aby zaoszczędzić VAT.

> To samo jest z muzyka na cd: tworcy (i dystrybutorzy
> oczywiscie) chca sie szybko wzbogacic (bo nastepna plyta moze juz sie nie
> podobac) i winduja te ceny. A zarabiaja na tym piraci, no bo producenci nie
> potrafili ustalic rozsadnej ceny. I tak w kolo Macieju.

Nie rozumiem do czego zmierzasz... Czy Twoją filozofią zyciową jest:
"muszę mieć ten program/płytę/samochód! jeśli jest za droga to producent
sam jest sobie winny - ukaram go w ten sposób, ze mu to ukradnę!"
Przecież to dziecinnie głupie! Jak coś jest za drogie na Twoją kieszeń
to po prostu nie kupujesz tego, albo starasz się znaleźć UCZCIWY sposób
aby powiększyć swą siłę nabywczą, np. przez dodatkowe zarobki/pracę.

> Zaznaczam, ze ja nie mam u siebie zadnego zcrackowanego programu (sic!)
> bo po prostu nie mam takich potrzeb, ale kto wie gdybym potrzebowal.....

Sam fakt, że dopuszczasz w sobie myśl o tym, że mógłbyś ukraść coś
co potrzebowałbyś a nie mógł za to zapłacić jest zły, bardzo zły.