bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: wrubelek elemelek (marthaa_at_go2.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 18:11:55 MET DST

witam

mam w domu dwa komputery, polaczylem je za pomoca kabla szeregowego, pod
DOSem wszytko dziala jak trzeba, ale pod Windowsem nie moge sobie poradzic
:(
na obu komputerach mam zainstalowane protokoly : TCP/IP, IPX/SPX, NetBEUI,
no i oczywiscie ustawiona ta sama grupa robocza w otoczeniu. Polaczenie
przez COM 2 na obu komputerach.
Mimo to nie udaje mi sie nawiazac polaczenia :(
moze ktos z grupowiczow wie co jest grane, moze o czyms jeszcze zapomnialem
?

dzieki z gory za pomoc

szumek_at_panda.bg.univ.gda.pl