Problem z karta Tv PixelView

Autor: Hada Rafal (hadar_at_mail.tpi.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 16:09:08 MET DST

Sytuacja wygląda następująca :
Mam kartę telewizyjną PixelView PV-BT878P+ w/FM (w zestaiwe była również
kamera), kartę grfaiczną Elsa Erazor LT 32 Mb(Riva TNT).
Sterowniki do karty TV są zainstalowane z płytki instalacyjnej dołąnczonej
do zestawu (PixelView version 4.13).
System to Windows 98 second edition

Chciałbym w ramach testowych rozkodować canal+ niestety napotykam problemy.
Próbowałem różnych programów dekodujących i efekt w zasadzie jest
bardzo podobny tzn dźwięk zostaje rozkodowany natomiast wizja nie.
Instalowałem też kartę na różnych komputerach i efekt ten sam.
W systemie mam zinstalowany standardowy Capture Driver : MSVIDEO: PCI
Brooktree PCI VIDEO CAPTURE DRIVER

Kolejny problem który mnie nurtuje to fakt że podczas przełanczania się na
rózne sygnały (source) w karcie tv (dokładnia przejście z kamery
na tv cable) powoduje przestawienie się tunera na sysytem ntsc pomimo tego
iż wcześniej wybrany był pal. Dopiero ponowne ręćznie przestawienie
na pal powoduje ładny odbiór programów. Sytuacja ma miejsce każdoroazowo
pomimo zgrywania konfiguracji.

Kolejna sprawa to bardzo dziwna sytuacja podczas strojenia nie można
dostroić Polsatu (source cabel). Sygnał polsatu pojawia się kiedy przesuwam
suwak strojenia
ale gdy zatrzymam znika i słychać tylko głos.

Proszę o pomoc. Z góry dziękuje

Adres : hadarafal_at_poczta.fm