Odp: Czy ktoś używa myszki MS z kamerą CCD zamiast

Autor: Bogdan (boogdan_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 10:01:09 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:394692EB.601DEFC3_at_PolBox.com...
> Myszka ta wygląda szpanersko, ale jak działa?
> Czy ktoś jej używa? Jak się Wam podoba?
>
> Do czego się używa tych dwu dodatkowych guzików z boku?
>
> Jej cena rynkowa to $69 - zabójcza jak na myszkę,
> ale widziałem na giełdzie poniższej cenie: $49...
> Wciąż za dużo jak na mnie, ale jestem zainteresowany :-)

Mam taka mysz firmy DEXXA.Niby nie mosi miec podkladki ale ja mam czarne biu
rko i wtedy kursor skacze.trzeba podlozyc cos bialego.Pod dwa dodatkowe przy
ciski z boku mozna przpisac klawisze F1-F12,home,end.page up,page down.Bardz
iej nadaje sie do pakietow biurowych niz do internetu.Kupilem ja w Warszaw
ie.Skiep przy ul.Grzybowskiej 30 (kolo starej gieldy orzy szkole).Cena 122 z
l.

pozdrawiam

boogdan_at_poczta.wp.pl
0