Re: Podrecanie RIVA TNT2 M64 32MB

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 23:21:57 MET DST

> Dzisiaj podrecilem troche moja TNT2 M64... ustawilem 140/130 i uzyskalem w
Q3
> w testach o 3.5fps wiecej, standardowo mam chyba 125/125 (karta Pixel
View).
> Kiedy dalem na 150/160 i Q3 nie chcial sie w ogole odpalic, wieszal sie
juz w splash
> screenie.

To nie zbyt solidna masz karte. Standardowe taktowanie kart TNT2 M64 to
125/150 (rdzen/pamiec)

> Mam pytanie, czy nie grozi to uszkodzeniem karty? Chodzi mi o spalenie
ukladu.

Raczej nie. Byc moze przy dlugim uzytkowaniu i nieodpowiednim chlodzeniu

> Kiedy dotknalem radiatora z procesorem to byl bardzo goracy, a chcialem
> zaznaczyc ze na karcie mam maly radiatorek z coolerem - Czy to wystarczy?

Skoro masz wiatraczek to nie ma problemu

> Czy moze musze postarac sie o jakies dodatkowe chlodzenie? Jakie?

Np. radiatorki na kosci pamieci karty - jak ktos bardzo lubi sie bawic

Roger