Re: do Przemola

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 21:51:50 MET DST

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

Czesc Pszemol'u :-))

> No co Ty... on jest "polsky patyjota"!
Teraz na takich sie mowi "patridiota".]
Nie wiem czy to dobrze czy zle :-(((

> Widzę, że kolega z tych "groźnych"...
Eeee tam groznych... praktycznych raczej!
Jeszcze nie doszedles do tego, ze kiedy sila argumentow nie daje zadnych
rezultatow trzeba sie uciec do argumentu sily? :-)))

> Tu się nie zgadzam - biedy nie powinien się wstydzić. Każdemu z nas może
> się w życiu "noga powinąć" i z dnia na dzień staniemy się biedni...
> Powinien wstydzić się raczej tego, że kradnie.
Pszemol, Pszemol.... nie wiem gdzie mieszkasz i jak dlugo.
Nie wiem czy zdazyles juz dostrzec, ze pomijajac ludzi niedorozwinietych
fizycznie, umyslowo, inwalidow i chorych w sposob uniemozliwiajacy prace,
kazdy inny zdrowy czlowiek jest biednym na swoje wyrazne zyczenie?
Ci niezdolni do pracy powinni otrzymac pomoc, ci zdolni do niek powinni sie
wstydzic bycia biednymi. OK, nie wymagam, zeby kazdy mial posiadlosc w stylu
Gatesa, ale badzmy uczciwi, Windows nie jest astronomicznie drogie, aby
nawet skromnie zarabiajacy czlowiek nie mogl sobie pozwolic na ich legalny
zakup.
Poza tym jesli bycie biednym usprawiedliwia kradzenie softwaru, to ilez to
roboty rozciagnac swoje potrzeby na Mercedesy i inne "luksusowe" dobra.
"Wysoki Sadzie, urywalem kobietom uszy z kolczykami i palce z pierscionkami,
zgarnalem pol tony zlota w 1 miesiac, ukradlem 5 Mercedesow, bo jestem
biedny i dalej bede, bo towar sprzedalem i przepilem. Prosze o lagodny
wymiar kary z uwagi na znikoma szkodliwosc spoleczna mojej osoby" :-)))))

> Przerażające jest to, że Ci ludzie kradną i wmawiają że to nic złego...
> To jest chore! Już prędzej zrozumiałbym zdrowe podejście bandziora:
> "wiem, że to co robię to zło, robię to bo jestem zły", itd. Niestety
> ten gościu utrzymuje że on nie robi nic złego - to jest chore, niestety...
Dokladnie! I mnie to wpienia. Zeby chociaz powiedzial z duma: "Tak, jestem
piratem i kopiuje software, bo chce doprowadzic do upadku kapitalizmu" :-)))

> Widzę, że ten hellspawn jest zabawniejszy niż myslałem...
> Zaczynam żałować, że poszedł do kill-file :-)
Natychmiast go stamtad wyciagnij i przepros :-))
Nudno tu jak cholera (yaaaaaaawn), taki jak on to istna "perelka humoru"

> :-))))))))
> Ta bajka była jeszcze lepsza, myślałeś o tym aby pisac książki?
> Autor: Madafaka, Tytuł: "Opowieść o dzielnym rodzie Hellspawnów"...
> Rozeszłaby się chyba jak bestseller!
Hmmmm..... a skad wiesz, ze nie pisze? ;-)
Oczywiscie pod innym nickiem :-)))))

> ba! Jest to okradanie przebrzydłego krwiopijcy, imperialisty!
Ehhh, zeby tylko.... zaloze sie, ze w przerwach miedzy wypalaniem piratow
wyrywa torebki staruszkom-imperialistkom :-)))

> I tu jest problem... niestety niektórzy policjanci wykazują podobną
> postawę do Hellspawn gdyż nie ścigają takich knypków jak on do pierdla.
Poczekaj, poczekaj..... niech tylko Polska wejdzie do Unii.
O ile oczywiscie ja kiedys przyjma z takimi knypkami :-))

> Kurczę, widze że mnie ominął jakiś ciekawy tytuł filmowy...
> Czyja to była produkcja?
Nie widziales? Lec do najblizszej wypozyczalni video i zobacz.
Produkcji polskiej.
Moj podtytul do tego filmu: "O tym jak polskie prostactwo postrzega polskie
prostactwo na wizycie w Ameryce" :-)))

> To jest właśnie ciekawe, ta tolerancja. Jeszcze gdy byłem w Polsce
> drażniło mnie to że pobłażliwie patrzy się na złodziejaszków, pijaczków
itp...
> Zamiast piętnować to się odbiera to jako dobre żarty.
Bardzo mi przykro, ze znowu musze potracic patriotyczna strune w Twej
duszy.... :-))
Zlo toleruja ludzie, ktorzy sami nie maja czystego sumienia, OK?

Polaka w

> No nie przesadzaj...
> Obrażasz teraz tych uczciwych Polaków, których wbrew pozorom jest b.
wielu.
Jak spotkam takiego to dam Ci znac, ok? I odszczekam!
Wyobraz sobie, ze nawet sam nie moge sie pochwalic 100% uczciwoscia. A nawet
sie sam potepiam. Na swoje usprawiedliwienie Wysoki Sadzie mam fakt, ze
przez dlugie lata zylem w Polsce :-)))

Ci

> Może umówimy się razem kiedyś? Też mnie ręka świeżbi :-))))
A widzisz?! :-))))) Chyba, ze Cie na mnie swierzbi?
Tez nie ma sprawy! :-)

> Nie zapomnij dać mi znać o spotkaniu.
> Może przypadkiem będę wtedy w Polsce to się pobawimy wszyscy razem :-)
Moim zamiarem wlasciwie nie bylo "nawracanie zblakanego", a zwykla chec
"przysrania" gowniarzowi za poniewieranie emigrantow.
Sorry, moze to niezbyt szlachetne, ale klade na to lache :-)))
Jesli chcesz otrzymac zawiadomienie o spotkaniu ze "z piekla rodem" to
zapraszam na priva :-)))

Pozdra
W.