Re: Sound Blaster 128

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 18:18:22 MET DST

> Mam takie pytanie.
> Czy do karty Sound Blaster 128 PCI mozna podlaczyc 4 glosniki?
> Slyszalem rozne opinie, wiec nie mam pewnosci, a jestem taka wlasnie karta
> zainteresowany.
Szczeze odradzam ta karte to nastepca SB 16 i w zasadzie po za wavetable nic
sie od niej nie rozni. Kup lepiej uzywnana SB Awe 64 gold a czystosc
dzwieku bedziesz mial super. Albo Live tyle ze za 260zeta. Wyjscie na 4
glosniki ma prawie kazda z wymienionych kart ale nic ci ono nie daje. Nie ma
takiego systemu dzwieku na 4 glosniki. Surround to straszne gowno i fakt ze
lepiej jak ma sie 4 niz 2 glosniki ale co z tego. Lepesze jest juz zwykle
stereo. Dopiero Dolby Digital a najlepiej EX oznacza dzwiek dookolny.Tyle ze
tam masz dwa z przodu plus center i dwa z tylu plus center w wypadku EX a do
tego po dwa lub jeden subufer tyle ze taki sprzet to koszt spory. Jakies
2500zł za ampltuner z dzwiekem dookolnym np Onkyo do tego dobre glosniki za
6000zł i subufer za 3000zł. Do sluchania muzyki i tak najlepsze jest stereo
a do filmow dolby digital wiec nie kombinuj tylko kup Platinium za
600-700zeta albo zwykla live lub Awe64 dzwiek bedzie dobry.

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***