Odp: Do Uzytkownikow Kamer cyfrowych . + 1394

Autor: warren (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 01:10:43 MET DST

Pisalem
>Poszukuje informacji o modelu SONY TR 7000E PAL (D8) .

Zobacz stronę http://www.sony.com.pl
Zobacz stronę http://www.hdp.com.pl

Pozdrawiam i życzę powodzenia w pracy z nową kamerą (rozumię, że dopiero
masz zamiar ja kupić).

Przepraszam za nieprecyzyjne wyrazenie sie.
Kamere mam poltora roku i jestem z niej bardzo zadowolony .Oczywiscie
spodziewalem sie dokladniejszych informacji niz adresy www z reklam (te
odwiedzilem ale i tak dzieks za zainteresowanie). Faktem jest ,ze na
stronkach tych firm (HDP ,Eureka) jest wyraznie napisane ze odblokowuja
wejscie DV, jednak dziwnie skromnie o tym pisza , maila od nich dostalem
niemal skopiowanego ze strony, a czy Sony zastosowalo tylko chwyt
marketingowy ?Czy nie ma utajonych efektow ubocznych ?
Szukam kogos kto juz skorzystal z takiej uslugi ,czy jest zadowolony ?
Poszukuje rowniez takich informacji jak np. dokumentacja elektroniczna tego
modelu kamery, czy kosc flash-a jest wymienna , opis zlacza/standardu lanc ,
ewentualne sposoby polaczenia z PC-tem (ale nie audio-video), opis standardu
laser-link . Czy ktos moze bawil sie w sposob zaawansowany PC i tego typu
kamera ?
Jezeli prawda jest taka iz w biosie kamery tylko wartosc jednego rejestru
zostala zmieniona to chyba lakka przesada bedzie wydawanie paruset(300-800)
zl na zabawe jednorazowa (tym bardziej ze mozna odblokowac tylko 1 kamere-
chociaz byc moze jest mozliwe odblokowanie funkcji blokady do 1, to w koncu
tez jakis tam wpis we flash-u). Jesli daloby sie zrobic interfejs to np.
zmiany czasu samoczynnego wylaczania, predkosci migawki, temperatury barw,
wylaczenie czujnika wilgotnosci, czy przypisanie odpowiednich funkcji
przyciskom nie nastreczalyby wiekszych problemow.(no, powiedzmy ze bylyby
mozliwe dla chcacego i zdolnego programisty), a o ewentualnych korzysciach
finansowych nie wspomne. Jestem zywo zainteresowany kazda opinia i nowinka w
tej kwestii.
    Mimo dlugiej wypowiedzi(do tego nieco NTG za co przepraszam
niezainteresowanych )
nawiazujac do cyfrowej kamery zapytam jeszcze jak wygladaja wasze
doswiadczenia z kartami IEEE1394 oraz DV (ja testowalem calkiem niezla
Pinnacle , ale byla ciut przydroga). Czy mozna je gdzies tanio
dostac(slyszalem o 450 zl ale nie wiem gdzie) i czy te tanie maja jakies
ograniczenia( jakie , czy tylko firma). Jezeli ktos z was dysponuje
dokladnymi danymi prosze o kontakt na priva.

Pozdrov

eagl_at_poczta.wp.pl