Problem z !SB Live i Windows 2000 Prof PL!

Autor: !No Regret (lisa19_at_kki.net.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 13:38:50 MET DST

Cze!

    Mam problem z SB Live i Win2000 Prof. PL. Na dysku mam zainstalowany
Win98 i Win 2000. Pod Win98 wszystko jest ok, a pod Win2000 wykrywa
sterowniki do SB Live (WDM) -> zero konfliktów (tak podaje), Winamp i inne
playery niby odtwarzają muzę, ale nic nie słychać (głośniki i kable są
sprawdzone bo pod Win98 działa wszystko) ! Zainstalowałm najnowsze
sterowniki Live Ware pod Win2000 (Chipa 7/2000) i po przeładowniu pojawił
sie błąd krytyczny (blue screen) -> fak! myślałem, że to już się nie zdarza
<- więc odpaliłem tryb awaryjny (bo inaczej nie wydało) i odtworzyłem
poprzednią konfigurację. Win2000 naszczęście odpalił (ufffff - pare godzin
zaoszczędzonych na reinstalacji ). Następnie odinstalowałem sterowniki do
Liva i zainstalowałem jeszcze raz (tym razem obyło się bez zwisu kompa). Po
rzeładowaniu
systemu uruchamia się Creative Luncher i inne, ale brak tam w oknie
Environments efektów, a po próbie wejścia do okien AudioHQ czy Volume
następuje zwis kompa albo zwis samego Creative Lunchera i innych komponentów
(po deinstalacji oprogramowania do Liva wszystko wraca do normy) i
oczywiście dalej nic nie słychać !

    Jeżeli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał albo nie miał, ale wie
jak to ugryźć to niech plsss napisze !

Pozdrowienia
Just_Boy