Re: Czyszczenie rejestru WinDosa.

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 13:27:28 MET DST

Mon, 19 Jun 2000 07:25:43 GMT; "Leszek Ciszewski"
<leszekc_at_alpha.net.pl>
...i nie odezwałbym się, gdybym nie przeczytał tego:

>Jeszcze trzeba scanreg /opt
>/fix -- ,,prostuje" Rejestr, /opt -- usuwa powtórki.
>To znaczy -- tak w teorii...
>Praktyki jeszcze nie mam. :)

W moim domu robią to tak: po łykendzie, kiedy to mój komputer
przechodzi najazd siostrzeńca {1500 demosów na dobę}, najpierw
przeglądam rejestr {regedit}, wywalam co niepotrzebne, potem RegClean,
a na koniec jeboot i scanreg/fix.

Spróbowałem kiedyś scanreg/opt, rejestr znacznie się odchudził, ale po
zastosowaniu scanreg/fix {chwilę potem} rozmiar rejestru powrócił 'do
normy {tzn. do tego po poprzednim scanreg/fix}. Dziwne, ale nie
dokopywałem się dlaczego - stosuję scanreg/fix.

I jakoś się to kula... {w ciągu dwóch lat jedna, kosmetyczna tylko,
reinstalka}

--
Pozdrówka
Grzegorz