Re: Jak ulepszyć VooDoo I ???

Autor: Rafael Krüger (Rafael.Krueger_at_t-online.de)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 01:26:53 MET DST

"Łukasz Walec" <lucas4_at_friko7.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> CZeść
>
> jest mozę jakiś programik który mógłby przyspieszyć VooDoo I ?? Co do
> optymalizacji albo coś. I jeszcze może coś do karty S3 Virge 4MB DX/GX
>
> będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi
>
> pozdro
> Łukasz

Czesc!

Dawno temu gdzies wyczytalem, ze mozna wpisac w AUTOEXEC.BAT

set sst_swap_en_wait_on_vsync=0
set ss_grxclk=55
set ss_fastpcird=1
set ss_fastmem=1

Nie wiem dokladnie co to wszystko znaczy, nie pamietam juz. Tyle co wiem,
pierwsze wylacza synkronizacje wertikalna, a drugie podnosi predkosc CPU z
50MHz na 55MHz. Maksyma bez dodatkowego chlodzenia jest podobno 57MHz, ale
nie jestem sobie pewny. Moja stara VooDoo pracowala dlugo z 55MHz i zadnych
problemow nie bylo. Ale czy to az tak bardzo mi przyspieszylo system? Nie
moge powiedziec.

Rafael