Re: VIA a RIVA TNT2

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 01:11:27 MET DST

Użytkownik ravers said:

> Chciałbym kupić kartę graf. Rive TNT2 vanta lub ewentualnie Voodoo 3 2000
> ale nie wiem czy będą one chodzić na płycie VIA (firma EPOX), płyta ma
> Socket 7 (AMD K6-2 300). Obecnie mam Voodoo1 ale jak kiedyś włożyłem RIVE
> TNT to najpirew obraz skakał a na dokładkę posypały mi się partycję na
> twardzielu (ktoś mi mówił że te lepsze karty marnie chodzą na soket-czy to

Nieprawda :)). Wszystko zalezy co to za karta. Cos ta twoja opowiesc dziwna
jest. To musiala byc jakas shitowata TNT, bo niemarkowe sie tak zachowuja
(czasami w ogole nie dzialaja). Ale jesli to jest Diamond Viper or Creative,
to nie powinno byc zadnych problemow. Przede wszystkim zupgradeuj sobie
bios.
No i karta - jesli do takiego proca to lepiej qp Voodoo 3.
TNT2 moze troche slabiej chodzic na tym sprzecie (poza tym zalecane byloby
co najmniej 96 MB RAM). Ale jesli sie juz zdecydujesz na jakas Rive (1 lub
2), to nie qpuj jakiegos niemarkowego shitu, bo mozesz sie znowu rozczarowac
:).
No i najwazniejsze: nie bierz Vanty bo to jest potworne g.... . Tylko V3
lub
pelny TNT1 lub TNT2.

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl