Duży refill do HP 2000C

Autor: Ramirez (koski_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 21:42:14 MET DST

Chcę napełnić tusz czarny do HP2000C
Interesuje mnie około 1 litr tuszu podłączone na stałe do cartriga...
Czy da się cartrige w drukarce połączyć z pojemnikiem zewnętrznym 1 litrowym
jakąś zewnętrzną rureczką żeby cartrige sam zasysał tusz?
Wiem gdzie kupić odpowiedni tusz (1 litr za 180 zł z vatem),
ale nie wiem gdzie kupić zestaw do połączenia tego w takie perpetum
mobile...
W cartrigu podobno wytwarza się jakieś podciśnienie zasysające tusz...
Czy robił ktoś takie doświadzczenia?
Dużo drukuję, ewent inne podobne propozycje
Refile 40 czy 60 ml nie interesują mnie bo
60 ml schodzi mi w dwa tygodnie...(naprawdę dużo drukuję)

--
                                                       koski
koski_at_friko.onet.pl