Re: Jak podlaczyc druga stacje dyskietek?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 20:21:35 MET DST

On Wed, 21 Jun 2000 21:11:15 +0200, "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>Taaa ???? Nic trudnego ???????

No, prawie nic trudnego :)

[...ciach o flopie...]
No słuchaj, różne rzeczy się zdarzają. Samo podłączenie to nic
trudnego. Gorzej, jak się robią problemy. Wtedy się docenia
doświadczenie. A jak się go nie ma, no to jakoś trzeba zdobyć...

>I tu przyszła mi twórcza myśl. Przeprosiłem stary złom za to, że go kopałem
>przez ostatnich kilka miesięcy i kiedy go zagadalem (jedni gadają z kotami, inni
>z komuterami ...), to podebrałem starą taśmę - i było wszystko ok. !!!!

Hłe hłe, ja też rozmawiam z moją Komputer. Czasem nawet ją popieszczę
od wewnątrz...

>Poszukałem tamtą taśmę za oknem i pokazałem koledze - u niego działała !? (inna płyta ...)

Czary? Bajer polega na tym, że przy składaniu peceta wszystko jest
możliwe :)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl