Re: 3xLPT na PC ???

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 17:32:25 MET DST

Czesc

potrzebujesz tzw. Umschaltbox ( po polsku nie wiem jak sie to nazywa )
pudelko nie jest drogie - ok. 20$ USA. Laczysz Lpt na pc z wejsciem do boxu
i potem przelacznikiem mozesz wybrac lpt1 , lpt2.
Inne wyjscie - kup 2 drukarki z wejsciem USB .
Wiekszosc pc ma 2 wejscia USB , na lpt1 podlaczysz drukarkie stara, na USB 2
drukarki z tym polaczeniem.
Zdzislaw