Re: Abit BE6-II HDD killer ?

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 14:31:17 MET DST

Krzysztof Dmytrów wrote:
> Niech szlag trafi ten głupi kontroler HPT 366. U mnie w pracy na takiej samej

Albo tych ktorzy nie potrafia kompa prawidlowo skonfigurowac.

> płycie dysk (Quantum Fireball CX1 10,2 GB) co prawda działa, ale strasznie się

hmm, tez mam ten dysk, a takze osemke z tej serii

> ślimaczy (w Sandrze Disk Index powiniem być na poziomie 8000-8500, a jest 2712,

ciekawe, wogole sie nie slimacza, moze dlatego ze patrze na rzeczywisty
transfer a nie te pseudolosowe wartosci generowane przez sandre.

> czas dostępu około 155 ms. To raczej nie pech przy zakupie dysków, co pech przy

zgadza sie, to nie pech...

> kupnie płyty z badziewiastym kontrolerem. Polecam przełšczyć dysk do zwykłego

polecam poczytac dokumentacje i zrobic sobie porzadek

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie