Odp: Odp: jaka drukarka za 400 zl ? (atramentowa)

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 14:22:33 MET DST

Użytkownik Apik <apik_at_clan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39528B13.C817D47B_at_clan.pl...

> ciah
>
> Lub HPDJ 610C
jesli mam wybor, to Epson 460 - mam HP 610C od prawie roku i owszem, nie
narzekam (no wszystkie moje domowe potrzeby jest w porzadku), ale jesli
mialbym kupowac nowa drukarke, to wzialbym teraz Epsona.

--
pzdrw
Abram:  abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm