Re: problemy z instalacja nagrywarki c.d.

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 12:55:48 MET DST

Krzysztof Gosciminski wrote:

> Zakładam ze prawidłowo instalowałem sprzęt, nagrywarka też jest dobra
> (zaniosłem ją do serwisu i jeszcze zapłaciłem za to że przyniosłem sprawny
> sprzęt).

Z tymi serwisami tak już jest... Niby dają gwarancję, ale strach
skorzystać, bo okaże się, że sprzęt jest sprawny i usterki trzeba
szukać gdzie indziej... :(

> Problem musi siedzieć gdzieś głębiej, podejrzewam że to może moja płyta
> (82430 TX P54C/P55C PCI) ale nie moge tego stwerdzić na pewno ponieważ nie
> znam sie na tym .

Najlepiej pożycz od kogoś jakiś napęd CD, który jest sprawny na 100%.
Jeśli napęd będzie działał a po odpięciu go i podpięciu w jego miejsce
nagrywarki nie będzie działało, to sprawa jest podejrzana.

Pozdrawiam
Artur