Jak się robi sieć ?

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 10:24:34 MET DST

Mam problem z założeniem sieci. Mają to być połączone tylko dwa komputery
ale są one oddzielone ok 15 m więc jedyne rozwiązanie na podłączenie to dwie
karty sieciowe i kabemiędzy nimi. No i właśnie moje pytanie czy to
wystarczy. Co powinno składać się na sieć ? czy są jakieś inne sposoby
połączenia dwóch komputerów na takie odległości ? Czy jeśli będe robił sieć
to jeden z komputerów musi mieć Windows NT , a jeśli tak to czy bardzo jest
on inny od np 98. Takie pytanie mnie męczą, a bez odpowiedzi na nie nie
ruszę z miejsca. Bardzo proszę o pomoc. Za wszystko z góry dziękuję.
Pozdrawia Siata