komp nie chce mi startowac

Autor: Paweł Kuflikowski (kufel_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 07:10:48 MET DST

Hej!!!
Mam obudowe ATX i kompa opatrego na Abit BP6.Czesto zdarza mi sie, ze nie
moge go wlaczyc. Wciskam Power Button, diody wlaczaja sie i po chwili
wszystko umiera. Musze prubowac az do skutku. Czy moze to byc efekt zbyt
slabego zasilacza, mam 250W i zadnego super sprzetu w srodku poza tym ze sa
dwa procki?
PROSZE O ODPOWIEDZ NA PRIVA, bo nie subskrybuje tej grupy.
Z gory dziaki.
Pzdr
KUFEL

--
Paweł "KUFEL" Kuflikowski                  mailto:kufel_at_go2.pl
mobile:+48606277157