Problem dla profesionalisty !!

Autor: Przemek (webmaster_at_przem.prv.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 11:05:20 MET DST

Witam,

Mam pewien problem z PC-tem, ktory jest naprawde duzo, bo juz 3
"informatykow" probowalo go rozwiazac, ale z mizernym skutkiem. Tak wiec jak
ktos z Was poradzi cos dobrego to moje uznania.
Komp jest nastepujacy :
PIII 450
64 MB RAM
plyta glowna Intela
DVD
modem wew. jakiejs formy hc czy jakos tak

Chodzi o polaczenie z Internetem przez TPSA. Zaznaczam, ze teroetycznie
wszystko jest ok, bo jak podlaze w to samo miejsce inny komp, albo ten dam
gdzie indziej to wszystko dziala.

Caly problem tkwi pewnie w laczu, bo ten dom ma tak dziwnie zrobione, ze
telefonem mozna np. otworzyc brame itp. Tak wiec jak gdzies dzwie to bez
wzgledu na to gdzie wykrecam najpierw 0, zeby "wyjsc na zewnatrz". z z ta
zasada aby polaczyc sie z numerem 0202122 modem musi wybrac numer 0 0202122
( czyz nie ? ).
Po takim skonfigurowaniu odemu probuje sie laczyc. Klikam "polacza" i chwila
ciszy. Potem modem trzeszczy, ale nie tak jakby sie dogadywal z innym
modemem. to jest taki dziwny odglos i po 3 sec. wyswietla komunikat, ze brak
sygnalu wyberania, sprawdzi polaczenie z linia telefiniczne ble ble ble".
Ten drugi komp ( P166Mhz 16 RAM ) laczy sie bez problemu przez numer 0
0202122)

Tu sie koncza moje pomysly. Jak ktos ma jakies oferty to bede wdzieczny za
pomoc.

--
Pozdrawiam
Przemyslaw