Re: Odp: Twardziel, grafika a praca w trudnych warunkach

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 08:52:51 MET DST

On Sun, 18 Jun 2000 10:58:40 +0200, "www.pcinfo.pl" <info_at_pcinfo.pl>
wrote:

>po co ci przy takim sprzecie cokolwiek podkrecac, przy gf-2 to juz naprawde
>bedzie przesadzone :)
Na dzis tak ale za rok jak znalazl.

>ale kombajny, widac duzo masz kasy...
Jednak apetyt mam wiekszy niz zasoby finasowe.

>kup sobie naprawde dobra nagrywarke i dobrego dvd
A kto mi zagwarantuje 'dobra nagrywarke i dobry DVD'.

>1x wystarczy do plynnego odtwarzania filmow... pozatym wazna kwestia jest
>procek i grafa.
To mnie troche uspokoilo, jednak rodzi sie kolejne pytanie w jakim
celu produkuje sie coraz szybsze DVD np. x8 czy x10 skoro x1 wystarczy
do plynnego odtwarzania filmow.