Re: Odp: Jaki dysk ? - doradzcie ...

Autor: --- ! Nuta ! --- (nuta_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 02:28:40 MET DST

Cooger wrote:
> pracujesz w Komputroniku

Bron Cie Panie Boze!

> czy tylko sugerujesz się bzdurami które piszą w cenniku ?

Jesli juz to doswiadczeniem wlasnym w branzy plus uslotka reklamowa
Seagate'a zapowiadajaca Barracudy II.

> Jeśli ktoś chce dyski dobierać po danych technicznych to zapraszam na naszą

Podalem dane dla ogolnego obrazu dysku dla pytajacego, natomiast mnie
osobiscie one nie interesuja. Mnie przekonuje jedynie empiria... a ta z
tym dyskiem byla (jest) nadzwyczaj dobra...

> Co do Barracudy II - fajny grzejnik :) a serio - wydajny dysk, jednak nie

AFAIK Moja empiria wskazuje, ze mniej sie grzeje i jest cichszy niz
Seagate'y 20 GB Barracuda ATA I, ktore tez zazynalem.

> twierdziłbym, że najszybszy - generalnie wszystko zależy od testu ...

Jak wszystko na tym swiecie. Punkt widzenia zalezy zawsze od punktu
siedzenia... A tak swoja szosa. Ciekawe co by wyszlo na testach gdyby
podpiac kilka (do 8) takich Barracud do Adaptec AAA-UDMA RAID Card i
puscic na RAID 1 (Strip) ew 5? Moze juz niedlugo i to sprawdze :)

--
Pozdrawiam - Nuta
Chcesz LOGO? No problem! Adam Słodowy się kłania...