Re: Odp: cudowny wynalazek: VIA

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 23:04:05 MET DST

"Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:VR545.39918$DC.881695_at_news.tpnet.pl...
> "gruesome" <gruesome_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> no ale słowa "linux" i "zwis" chyba sie raczej wzajemnie wykluczają,
> no nie?

Oj nie... żebyś widział jak mi się RedHat powiesił kilka razy...
Całkowita zima! Dętka! Nic! Coś robiłem w gnomowatych XWindow,
już nie pamiętam co, ale nie można było w ogóle dostać się do
konsoli tekstowej... KOMPLETNA ZIMA! Dawno niczego takiego nie
obserwowałem w Windows... jeśli w ogóle kiedykolwiek to się zdarzyło.