Re: Odp: cudowny wynalazek: VIA

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 20:58:55 MET DST

On Wed, 21 Jun 2000 13:58:56 GMT, gruesome_at_poczta.onet.pl (gruesome)
wrote:

>to ciekawe czemu na moim BXcelu przez na pewno ponad szescset godzin
>intensywnej pracy w linuxie nie mialem zadnego zwisu. W windzie sie
>wywalalo z taka sama czestotliwoscia jak w innych plytach z BXem (czyli
>raz na ok. 7 godzin, zalezy co sie robi).
Jaka firma plyty ?? U mnie na BX przez 3 miesiace bylo moze 6 zwisow,
a komp dzialal 24 na dobe ... a zwisy byly w wiekszosci przypadkow z
mojego powodu :))

>rotfl
co w tym smiesznego ? bo ja nie lapie ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179