Re: Quoted-printable i zapobieganie z³o?liwo?ciom...

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 17:52:16 MET DST

Pszemol wrote:

> Przykro mi, ale takich jak Ty znajdzie siê pewnie tylko kilku,
> wiêc trudno aby wiêkszo¶æ dostosowywa³a siê do Ciebie...
> Nowoczesne programy, wcze¶niej czy pó¼niej bêd± unicode stosowaæ,
> a mo¿e i HTML, wiêc jako¶ ten problem radzi³bym Ci sobie rozwi±zaæ
> po swojej stronie.

A czy wiesz, przy jakich komputerach siedz± studenci nowoczesnej
uczelni, jak± jest Szko³a G³ówna Handlowa? A przynajmniej jeszcze
niedawno siedzieli, dawno tam nie by³em.
Jeszcze pewnie kilka innych uczelni siê znajdzie.
Jaki¶ czas temu studenci w polskim Internecie stanowili wiêkszo¶æ.
A teraz wykosiæ ich, wyci±æ...

Pozdrawiam
Artur