Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 16:20:31 MET DST

"Shaman" <shaman_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:8iqfi9$d7b$1_at_news.onet.pl...

> pod jakiego DOSa - przecież to komercyjny system :-)!! znałem tylko jednego
> gostka, który kupił DOSa jak weszła ustawa.. (był księdzem)

Poznaj zatem drugiego: Pszemola.
Mieszkając jeszcze w Polsce miałem swoje 486 z legalnym MS-DOSem 6
i legalnym Windows 3.1 PL.
Wbrew temu co tu insynuuje hattab, mieszkając w Polsce również uzywałem
legalnych programów i moja moralność nie zmieniła się podczas wyjazdu.
Jedyne co się zmieniło, to to że teraz stać mnie na kupno lepszch programów.