Re: Monitor 17" i jestem w kropce

Autor: Undertaker (undert_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 20:42:18 MET DST

On Tue, 20 Jun 2000 17:00:43 GMT, Gecco <gecco_at_box43.gnet.pl> wrote:
>1. Kolory sa rozbiezne, szczegolnie niesmiertelny fioletowy; rozbieznosc
>w roznych punktach ekranu (szczegolnie po rogach), takze nie dalo sie
>poprawic ustawieniami konwergencji. Sprzedawcy mowili, ze plaskie banki
>(?) ;-) trinitrona juz takie sa, bo zmienia sie dlugosc drogi elektronow
>od lampy do powierzchni ekranu i trudno jest wycyrklowac

Dobra rada: zobacz jeszcze jeden egzemplarz tego monitora.Kolory powinny
być zbieżne.Prawdą jest że potrzeba naprawdę dobrej elektroniki aby to
osiągnąć.

>2. Obraz ostry, bardzo ladny, zimny bialy.
>3. Kolory zywe, choc troszzzzzzzeczke rozmywaja sie na czarnym tle.
>4. Niesmiertelne dwie cieniutkie biale linie na trinitronach, krore

Sprawdź jeszcze czy czarny kolor to rzeczywiście czarny.
Z 4 monitorów jakie oglądałem na tym kineskopie na dwóch obraz był czarny a
na dwóch siwy ;)

--
{- Undertaker -} GE/CS d- s++:s a21 C+++ UL++ P+ L+++ E- W+ N+++ w
O- M- V- !PS !PE Y PGP- t- 5-- X- R tv+ b+++ DI-- D++ G+ e- h! !r z?