Office 97 i problem z instalacją Service-Pack'a 1

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 11:44:49 MET DST

Witam,

Przy instalacji uaktualnienia wywala mi komunikat o treści:

"SR-1 dla Microsoft Office 97
Ustalono, że istniejącej instalacji pakietu Office nie można w tej chwili
zaktualizować. Zamknij wszelkie działające aplikacje i ponownie
uruchom instalację poprawki. Jeśli problem nie zniknie, zasięgnij porady w
Microsoft Knowledge Base pod adresem http://www.microsoft.com/kb."

Wywaliłem wszystkie procesy, przeinstalowałem Office'a, "zasięgnąłem porady"
;-) w MKB - i dalej zima. Pomocy!

Zdrówka,

--
# Waguś