Re: POMOCY-odzysk utraconych plikow!!!

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 10:19:30 MET DST

Witam!

rg wrote:

> Witam.
> Mam pytanie czy jest narzedzie do odzyskania utraconych plikow po
> przeformatowaniu partycji na dysku, jesli tak to prosze o pilna pomoc
> poniewaz dla mnie to byc albo nie byc.
> Gdzie ewentualnie szukac narzedzi do odzysku plikow?
>
> Z gory dziekuje za pomoc
> RG Junior

Jest taki programik "Easy Recover" (kiedys nazywal sie "Tiramisu")
Pozwala odzyskac dane nawet po usunieciu partycji (np po WinCih'u)
Nie w nika on w FAT i tablice partycji, analizuje sektor po sektorze i
twozy nowy wirtualny FAT w RAM'ie nawtepnie pokazuje liste plikow i cale
drzewo katalogow. Odzyskalem spodo danych z "trafionych" dyskow (nawet z
zamazanym FAT'em.
Mam wersje do FAT16 i FAT32 i sposob crackowania
BTW w jednej firmie chcieli za odzyskanie danych z dysku 400MB ok 500pln

Ja sluze programem za friko

Marcin M.
marm_at_polbox.com