Proteza modemu PHANTOM - PLEASE !!!

Autor: Kacalka (kacalka_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 08:47:34 MET DST

Hi.

Problem jest nastepujacy: instaluje modem - wszystko jest ok. W panelu
sterowania/wlasciwosci modemu/diagnostyka/dodatkowe informacje
komunikuje sie z modemem i nie pokazuje zadnych bledow. W dial-up
networking polaczenia dzialaja. Lacze sie z internetem, wszystko dziala
miodzio.
Resetuje komputer i w panelu sterowania komunikat "otwarcie portu nie
powiodlo sie", w dial-up - "blad 530 - nie mozna skomunikowac sie z
modemem - sprawdz czy jest podlaczony".
Po usunieciu modemu, resecie i ponownym zainstalowaniu znowu wszystko
jest ok - az do pierwszego resetu.
Tan modem chodzil mi przez prawie 2 lata i nigdy nie bylo z nim
problemow. Ostatnio zmienilem plyte glowna. Na poczatku wszystko bylo
ok. Dopiero po jakims czasie zaczely sie jaja. Jestem po reinstalacji
Windowsa, zerowaniu biosai i juz mi sie pomysly skonczyly.
HELP PLEASE.

TIA

Pozdro.

P.S. Moj sprzet to Celeron 400, plyta MSI BX Master, 128MB RAM, Windows
98 SE.