Dziwne zachowanie DVD.

Autor: Robert Kuczmera (robuskuc_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 05:47:27 MET DST

Czy spotkal sie ktos z dziwnym zachowaniem napedu
DVD (LG DRD 8080B): co jakis czas wydobywa sie
z niego suche elektryczne "pykniecie - trzask" i jednoczesnie
obraz na monitorze drga przez ulamek sekundy.
Po takim zajsciu (trwajacym chwilke) komp dalej
pracuje bez zarzutu - zadnych zawieszen i komunikatow
o bledzie. Zdarza sie to raz na kilka dni, tydzien a nawet
miesiac. Autoryzowany serwis LG nie wierzy w to
i twierdzi, ze sprzet jest sprawny. Ja jednak wiem swoje
i wkurza mnie to. Co robic?!!! Pomozcie!!!
A moze naped jakos "inteligentnie" uszkodzic, tak aby
nadawal sie tylko do wymiany na nowy ;-)

--
pozdro
Robert vel Kazio Kuczmera