Zoltrix Spirit 56K

Autor: Adam Chyla (ac140798_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 02:22:59 MET DST

Mam problem z modemem Zoltrix Spirit 56K. Otóż po nawiązaniu
połączenia, w chwili weryfikacji użytkownika i hasła wiesza się winda.
Jak zapuściłem monitor systemu z akcesoriów to podczas wybierania
numeru zajętość procesora skacze do 75% - może ma to jakiś związek?

Mój komputer to Pentium 200MMX, 64MB RAM, płyta główna SOYO 5ED (na
VIA), STB Nitro 3D.

PS. Na identycznych ustawieniach (COM2 + IRQ 4) poprzedni modem chodzi
bez problemu.

Pozdrowienia
Adam

| Adam Chyla                                               |
| mailto:ac140798_at_polbox.com                               |
| "Wszystkie kobiety są piękne ale nie po każdej to widać" |