Re: ISDN a TPSA

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 17:13:54 MET DST

Użytkownik Czesiek Cudny <ccz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:31a35.26616$DC.598791_at_news.tpnet.pl...
> Może ktoś podzieli isę doświadczeniami z Kożystania z ISDN'u. ?
> Mo problem to to że często, gdy chcę uzyskać połączenie, modem dzwoni i za
> chwilę rozłancza się z informacją o mniepoprawnym haśle. Impuls zliczony, a
> z połączenia wała.
> Wystarczy poczekać. Jak dzwonię za 0,5 godzniy wszystko jest OK.
Zadzwoń do centrali i powiedz, że masz kłopoty z używaniem routera.
Walcz z nimi - w sumie dorożej im płacisz, więc powinieneś wymagać
wykorzystywania na maksa możliwości usługi ...

--
DooMiniK