Re: Kineskop Diamondtron - z drucikami czy bez ?

Autor: Jarosław Jakielaszek (biuro_at_grafika.com.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 18:14:21 MET DST

Witam !

"MiSio" <teddyb_at_pertus.com.pl> wrote in message

> Tak
>
> MiSi/o

Ale na stronie Cadeny trafiłem na opis Samsunga 900NF gdzie stoi jak wół:

[...]
Najnowsze urządzenie Samsunga wyposażono w kineskop z maską szczelinową typu
Diamondtron Natural Flat (patrz załącznik, plik nf-comp.gif). W odróżnieniu
od konkurencyjnych rozwiązań tego typu tuba CRT znajdująca się w modelu
900NF - poza idealnie płaskim obrazem - jest bardziej stabilna termicznie i
lepiej wytrzymuje wszelkie wtrząsy i drgania. Ponadto kineskop ten nie
posiada dwóch poziomych drutów podtrzymujących całą konstrukcję maski.
[...]

Teraz to już całkiem głupi jestem - to w końcu są te druty w tych
Diamondtronach czy też nie ?

--
Jarek