Odp: zgubione partycje :o(

Autor: Konrad Kępka (k.konrad_at_siwy.il.pw.edu.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 16:12:48 MET DST

> Chodzi o to aby tan duzy dysk pracowal w sam, aby nie byl z niczym
spiety.
> Pisze Ci o tym poniewaz kiedys spodkalem sie z taka sama sytuacja jak
Ty i
> u mnie pomoglo.
> Powodzenia
Wlasciwie to tak mi sie wydawalo, to ma chyba znaczenie jak sa rozne
predkosci, znaczy sie ATA66 i 33. Nie bede pisal nic wiecej bo sie nie
znam a experci zaraz mnie objada :o)
Narazie tak jak pisalem dysk pracuje jako jedyny pod primary i jako
master. Narazie jest spoko, ale dla pewnosci robie trzy razy dziennie
kopie danych :o))
Jak sie sypnie to dam znac! :o)
jak nie to tez napisze :o)
Dzieki za info! ;o)