Re: obrabianie filmow .dat

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 14:50:23 MET DST

Użytkownik "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net> napisał w wiadomości
> Mysle, ze sie mylisz. To tak jakbys zmienil rozszerzenie zamiast bmp na
gif

Myślę że jednak nie bardzo, bo to 2 _zupełnie_ inne formaty plików.
Natomiast dat - standardowe rozszerzenie filmu zapisanego na dysku Video-CD
to najnormalniejszy w swiecie format MPEG-1 - tak samo jak filmy mpg...

> I to obrazek i to i kazda dobra przegladarka i tak go wyswietli.
> W konkretnym przypadku nalezy posluzyc sie konwerterem. Ja polecam vcdgear
> 2000. Przy okazji pozwala naprawic uszkodzone klatki filmu (no wlasciwie
ta
> jego naprawa to rzecz dyskusyjna :-) ).

Jesteś pewien tego co mówisz odnośnie dat'ów i mpeg'ów czy tak po prostu
zgadujesz?
Nie twierdzę, że formaty te się nie różnią jakimiś szczegółami, więc jeśli
możesz
to mnie oświeć...

> Przy zwyklej zmianie koncowki programy konwertujace np flask powedza ze to
> nie jest wlasciwy format i tyle..

oki zwracam honor, macie racje, ale prosze zajrzyjcie tu:
http://www.digital-digest.com/
Converting VCD to Divx Guide V1_1.htm

jest tam taki ustepik:

Note: Many people are of the opinion that because they can play VCD *.dat
files in most Mpeg players the *.dat file is the same as an Mpeg. This is
not the case! A VCD mpeg is basically an Mpeg-1 file but just like the DVD
VOB files the *.dat file also contains other pieces of information needed to
play the VCD in a commercial VCD player. These files need to be deleted
otherwise you will not be able to do anything with the Mpeg movie. This is
why we need VCD Gear.

 na tej podstawie powiedzialem to co wczesniej.

ravi

--
- - Tomasz Sopyło - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 airwolf_at_astercity.net       airwolf_at_skrzydla.com