Odp: Sony 17 cali

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 13:07:53 MET DST

Może CTX 711F ?
Ten sam kineskop więc tym samym taki sam (jeżeli nie lepszy) obraz, kolory
itd.

Sony G200 ma dodatkowo bajerek w postaci możliwości pracy z dwoma
komputerami naraz - dwa kable i przełącznik z przodu w lewym dolnym rogu.
CTX natomiast posiada Huba USB 4porty. Ciekawe co dla Ciebie ma większą
wartość ?
Ponadto moi klienci czasami, wybierając SONEGO, mówią że na pewno łatwiej go
będzie sprzedać za 2 lata niż CTX - myślę iż mają rację.

Użytkownik daglob <daglob_at_priv5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JOo35.29756$DC.661414_at_news.tpnet.pl...