przejsciowka FCPGA/SLOT1

Autor: eugeno (eugeno_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 12:54:47 MET DST

czy ktos mnie moze uswiadomic jak to jest faktycznie z tymi przejsciowkami ?
z tego co wiem to jest Celeron PPGA na SLOT 1
jest i Pentium III FCPGA na SLOT 1 (czy to to samo czy tez sie rozni od
PPGA)
a co z Penium III SOCKET 370 na SLOT 1 (czy to to samo ?)
waham sie czy kupic procesor Pentum III na Slot 1 czy tez moge kupic bez
ryzyka na FCPGA
 i zastosowac przjsciowke
jakiej firmy przejsciowka jest dobra i sprawdzona ?

dzieki i pozdrawiam
eugeno