Re: divX

Autor: Sławek Skałecki (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 10:24:17 MET DST

> Film (obraz) skompresowany w DivX'ie moze miec dzwiek
> zakodowany w mp3 jak i w we wlasnym formacie divx.
> Osobiscie np. zgrywam filmy z dzwiekiem nieskompresowanym,
> dopiero po nagraniu kompresuje glos albo w mp3 albo
> w standardzie divx'a.

Nie wiem czy wiecie, ale DivX Video Codec to po prostu skrakowany
kodek Microsoftu MPEG 4. Analogicznie DivX Audio to po prostu microsoftowe
WMA. A skrakowane sa dlatego, ze kodeki microsoftowemoga byc wykorzystane
tylko w plikach ASF. Zas DivX doskonale sie nadaje do AVI.

pozdrawiam

skalka_at_priv.onet.pl