Odp: Problem z kartą sieciową 3Com (Pilne !!!)

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 09:48:02 MET DST

> Dzisiaj kupiłem sobie kartę sieciową 3Com-a. Niestety kartę tę kupiłem
> komisie bez żadnego oprogramowania i dokumentacji (sam karta) i mam
problem
> z jej instalacją pod Win95.
>
> Udało mi się tylko ustalić następujące dane o karcie:
> - 3Com EtherLink III 3C509B - jest to karta ISA bez PnP i bez Boot
> EPROM,
> - I/O: 0x230h
> - IRQ: 12

Ciach -
Nie instaluj jej zgodnej z Ne2000 a jako 3Com EtherLink III 3C509B - windows
bez problemu na niej smiga . Drivery znajdziesz w samym windowsie .
Inna sprawa ze te karty maja co innego ustawione w epromie ( przerwanie ,
pamiec) a co innego ustawia im Windows . Do tego juz potrzeba programu od
samej karty . Mam driwery i programy jesli Ci nie zadziala na driverach z
Win wal na priva .
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl