Odp: Test Monitora

Autor: Rusi (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 01:05:02 MET DST

> wdzieczny,
>
> szkoda ze wielu grupowiczom nie starcza juz IQ na obsluge dowolnej
> wyszukiwarki.
> a wystarczy przeciez wpisac 'nokia monitor test"
> w _dowolnym_ Search'u.... :-(((
> sprawdzilem w 5 roznych - za kazdym razem jest w pierwszym linku
>
> LUDZIE!!! myslcie! to nie boli !

Witam
Z tego co piszesz ,widze ,ze masz stale lacze .Albo jestes kasiasty ?
`
Ja niestety mam modem , i szkoda mi nawet tych 2-3 impulsow ,na
wyszukiwarke , bo niestety przez modem trwa to 2-3 razy dluzej niz na stalce
.I do tego jak sie nie zna nazwy dobrego progsa .Trza wpisa np. co...
monitor ? No i co w/g Ciebie wyskoczy w wyszukiwarce ?
A czy toj est taki bol wpisac (nawet) pare linijki linka skad sciagnac(jak
ktos wie, bo juz sciagal) dany progs ? Palce bola jak zawiele wystuka?
Pozdrawiam RUSI