Winda98 - problem

Autor: Adam Pytlak (a_pytlak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 00:03:38 MET DST

Witam

mam taki problem - probuje zainstalowac win98 i za kazdym razem wiesza sie
po drugim restarcie. Dokladnie w tym samym miejscu - zakonczona
aktualizacja - trwa ladowanie systemu Windows.... wtedy tylko restart i
wsio. Natomiast win95 instaluje sie bez najmniejszego bolu...

Komp:
plyta - Clayton (chyba tak to sie pisze)
celeron 500 MHz
grafika - Riva TNT2 M64
twardziel - 10,4 GB niestety nie wiem jakiego producenta
pamiec - 64 MB

Niestety wiecej na temat tego kompa nic nie wiem, zreszta to nie moj...

Za pomoc bede wielce dzwieczny.
Pozdro

        Adam