Re: Asus P3B-F

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 22:51:13 MET DST

Jednostka J.Rylski_at_pf.com.pl (JoteR) nastukała w
<394d0461_at_news.vogel.pl>:

>No nie, urządzenie w ISA ma takie IRQ, jakie ustawisz zworkami

Nie ma zworek... To znaczy są DIP-Switche, ale one służą do ręcznego doboru
częstotliwości procesora...

>lub pamięci karty, natomiast karta PCI dostaje takie IRQ, jakie jej
>przydzieli BIOS, automagicznie lub poprzez wymuszenie określonego IRQ
>dla konkretnego slotu PCI, i o ten mechanizm wymuszania znany z P2B mi
>chodzi. Jest czy go nie ma?

Coś w tym stylu jest :-)

>W P2B-F żebyś stawał na uszach, karta graficzna w AGP i karta wsadzona w
>slot PCI tuż obok niej dostaną to samo IRQ, tak samo jak karta PCI
>wsadzona w ostatni slot dostanie to samo przerwanie, co USB.

U mnie w tej chwili karta (kontroler UDMA66) w pierwszym slocie PCI,
współdzieli przerwanie, ale z SB.

>Nie widzę, nie mam jeszcze Live :-(. Czyli aż 3???

2 jednak... Wave device nie używa przerwań...

>Oprócz UDMA/66... Ciekawe czy tak samo skopane jak w Abicie?

Tego nie wiem. Nie miałem problemów ani z Abicianym, ani z innym (poza
jednym nonamem). A mam u siebie Hot Roda i śmiga jak szalony...

--
        Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Maz byl bardzo zdziwiony, gdy odpial